FELHÍVÁS - „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím adományozására
Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete attól a céltól vezérelve, hogy a helyi közösség szolgálatában kiemelkedő érdemeket szerzett személyeket és szervezeteket méltó elismerésben részesíthesse, valamint személyüket és cselekedeteiket megfelelőképpen értékelve állíthassa példaként az utókor elé Mór Város Díszpolgári Címet, valamint Pro Urbe Emlékérmet alapított.
Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a városi kitüntető címek és díjak alapításáról és adományozásuk rendjéről szóló 20/2015. (VI.3.) önkormányzati rendeletének I. fejezete értelmében a díjak kétévenként adományozhatók, páratlan évben „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím, páros években Pro Urbe Emlékérem, így 2025. évben „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím kerülhet adományozásra.
„Mór Város Díszpolgára” cím adományozható annak a magyar vagy külföldi állampolgárnak, aki valamely kiemelkedően jelentős munkájával vagy egész életművével a városon belül, ezen felül országos vagy nemzetközi viszonylatban is általános elismerést vívott ki. Ezzel a címmel tüntethető ki az is, aki munkájával, példamutató emberi magatartásával járult hozzá a város fejlődéséhez, jó hírnevének öregbítéséhez.
Díszpolgári cím legfeljebb kétévente egy alkalommal egy személynek adományozható. Az elismerésére érdemes személy elhalálozása esetén posztumusz jelleggel is adományozható, abban az esetben, ha az érintett személy a javaslattételi határidőt megelőző egy éven belül hunyt el.
Az elismerések adományozására javaslatot tehetnek:
- Mór város közigazgatási területén állandó lakcímmel rendelkező személyek,
- nemzetiségi önkormányzatok,
- városban működő pártok, társadalmi szervezetek,
- a városban működő közalapítványok, egyházak és intézmények.
Javaslatát legkésőbb: 2025. május 31-ig a Móri Polgármesteri Hivatal Humánügyi Irodájára (Mór, Szent István tér 6.) szíveskedjen eljuttatni. A határidő lejárta után érkező javaslatokat nem áll módunkban figyelembe venni.
A beérkezett javaslatok alapján az elismerő címről a Képviselő-testület tárgyév június havi ülésén dönt, az ünnepélyes átadásra a 2025. évi Móri Bornapok keretében kerül sor.
Az elismerő címek alapításától kitüntetésben részesült személyek és szervezetek jegyzéke Mór város www.mor.hu honlapján megtekinthető.
További információ a Polgármesteri Hivatal Humánügyi Irodáján kérhető.
(telefon: 22/560-839, 560-841)
Mór, 2025. április 28.
Fenyves Péter
polgármester
További hírek:
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúttal kapcsolatban
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
FIGYELEMFELHÍVÁS!
általános | 2025. 09. 11.
Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.
Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.
Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el: