Pályázat adóiroda vezető munkakör betöltésére

  • létrehozva: 2020. 09. 09.
  • frissítve: 2021. 11. 29.
Pályázat adóiroda vezető munkakör betöltésére

Móri Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

adóiroda-vezető

munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Móri Polgármesteri Hivatal, 8060 Mór, Szent István tér 6.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • a Móri Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában az Adóirodát érintő feladatok irányítása, a munkavégzés módjának meghatározása, a munka végrehajtásának ellenőrzése
  • az iroda feladatkörét érintő helyi rendeletekkel, módosításokkal kapcsolatos előterjesztések előkészítésének koordinálása, és az azokat tárgyaló bizottsági és képviselő-testületi üléseken való részvétel
  • az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
  • az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyzői utasításnak megfelelően
  • jogszabályváltozások figyelemmel kisérése, teljes körű jogi segítségnyújtás az iroda munkatársainak az ellátandó feladatokhoz
  • adóvégrehajtási és ellenőrzési tevékenység irányítása
  • a méltányossági, fizetési könnyítési kérelmekkel kapcsolatos döntések előkészítése
  • az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedéves, féléves, év végi zárások elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése
  • a Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítése

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 4

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Móri Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának a rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, jogi szakképzettség
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • közigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • 1-3 év vezetői tapasztalat
  • ASP adószakrendszer ismerete

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal
  • iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel igazolja, hogy büntetlen előéletű és nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, valamint nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt
  • nyilatkozat, hogy a pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható

A munkakör betöltésének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 28.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Taba Nikoletta aljegyző nyújt a 22/560-823-as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton: Móri Polgármesteri Hivatal 8060 Mór, Szent István tér 6. – a borítékon kérjük feltüntetni: „adóiroda-vezető”,
  • elektronikus úton: Dr. Taba Nikoletta aljegyző részére a morph@mor.hu e-mail címen keresztül,
  • személyesen: Dr. Taba Nikoletta aljegyző – 8060 Mór, Szent István tér 6.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatot Mór Város Aljegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. október 9.

További hírek:

Tour de Hongrie

általános | 2025. 05. 12.

Tisztelt zártkertben élő Lakosság!

A zártkerti lakott ingatlanokon keletkezett szennyvíz elszállítása jelenleg a PATAKOM Kft.-vel kötött közszolgáltatási szerződés keretein belül történik, önkormányzati rendeletben meghatározott rezsicsökkentett díj ellenében.

Megállapításra került, hogy a fenti önkormányzat által biztosított kötelező közszolgáltatás tartalma a háztartási szennyvíz begyűjtésére terjed ki, az ivóvízhálózattal el nem látott külterületi, zártkerti ingatlanokról a talajvízből származó szennyvízre nem.

FELHÍVÁS - „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím adományozására

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete attól a céltól vezérelve, hogy a helyi közösség szolgálatában kiemelkedő érdemeket szerzett személyeket és szervezeteket méltó elismerésben részesíthesse, valamint személyüket és cselekedeteiket megfelelőképpen értékelve állíthassa példaként az utókor elé Mór Város Díszpolgári Címet, valamint Pro Urbe Emlékérmet alapított.

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a városi kitüntető címek és díjak alapításáról és adományozásuk rendjéről szóló 20/2015. (VI.3.) önkormányzati rendeletének I. fejezete értelmében a díjak kétévenként adományozhatók, páratlan évben „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím, páros években Pro Urbe Emlékérem, így 2025. évben „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím kerülhet adományozásra.

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete nevében – 32/2015. (VIII.31.) Ök. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 5. § (1) bekezdésben kapott felhatalmazás alapján – az Önkormányzat tulajdonát képező alábbi ingatlan/ok (nem lakáscélú helyiségek) vonatkozásában MÓR-HOLDING Kft. pályázatot ír ki, és nyilvános versenytárgyalás keretében bérbe adja: