Álláshirdetés adóiroda-vezető pozícióba
Móri Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
adóiroda-vezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Móri Polgármesteri Hivatal, 8060 Mór, Szent István tér 6.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a Móri Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában az Adóirodát érintő feladatok irányítása, a munkavégzés módjának meghatározása, a munka végrehajtásának ellenőrzése
- az iroda feladatkörét érintő helyi rendeletekkel, módosításokkal kapcsolatos előterjesztések előkészítésének koordinálása, és az azokat tárgyaló bizottsági és képviselő-testületi üléseken való részvétel
- az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
- az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyzői utasításnak megfelelően
- jogszabályváltozások figyelemmel kisérése, teljes körű jogi segítségnyújtás az iroda munkatársainak az ellátandó feladatokhoz
- adóvégrehajtási és ellenőrzési tevékenység irányítása
- a méltányossági, fizetési könnyítési kérelmekkel kapcsolatos döntések előkészítése
- az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedéves, féléves, év végi zárások elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése
- a Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítése
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 4
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Móri Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának a rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, jogi szakképzettség
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- közigazgatási területen szerzett 3-5 év szakmai tapasztalat
- 1-3 év vezetői tapasztalat
- ASP adószakrendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal
- iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel igazolja, hogy büntetlen előéletű és nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, valamint nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt
- nyilatkozat, hogy a pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható
A munkakör betöltésének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. március 16.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Kovács Zoltán jegyző nyújt a 22/560-823-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton: Móri Polgármesteri Hivatal 8060 Mór, Szent István tér 6. – a borítékon kérjük feltüntetni: „adóiroda-vezető”,
- elektronikus úton: Dr. Kovács Zoltán jegyző részére a morph@mor.hu e-mail címen keresztül,
- személyesen: Dr. Kovács Zoltán jegyző – 8060 Mór, Szent István tér 6.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot Mór Város Jegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. március 23.
További hírek:
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúttal kapcsolatban
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
KÖZLEMÉNY közhírré tétele - M200 autóúthoz kapcsolódóan
általános | 2025. 09. 12.
A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.
Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00
A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.
FIGYELEMFELHÍVÁS!
általános | 2025. 09. 11.
Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.
Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.
Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el: