Ebösszeírás

  • létrehozva: 2019. 06. 03.
  • frissítve: 2019. 07. 16.
Ebösszeírás

Tisztelt Móri Lakosok!

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (a továbbiakban Ávtv.) 42/B.§ (1) bekezdésében foglalt kötelezettség alapján Mór Város közigazgatási területén

2019. június 1. és június 30. napja között ebösszeírásra kerül sor.

Ezzel összefüggésben felhívom az eb tulajdonosokat és ebtartókat, hogy az ebösszeíráshoz szükséges bejelentő adatlapot teljeskörűen szíveskedjenek kitölteni, és az ebösszeírási időszak végéig hivatalunkhoz visszajuttatni.

A nyomtatvány 1. pontjában található nyilatkozat kitöltése azok számára is kötelező, akik nem ebtulajdonosok, illetve nem tartanak ebet!

A nyomtatvány csak egyetlen eb adatainak bejelentésére szolgál, így amennyiben több kutya tulajdonosa, tartója, úgy az állatok számának megfelelő számú nyomtatvány kitöltése szükséges.

Felhívom az eb tulajdonosok és ebtartók figyelmét arra, hogy korábbi bejelentés nem mentesít jelen adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése alól továbbá, hogy az adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása állatvédelmi bírság kiszabását vonja maga után. A bírság összege az állatvédelmi bírságról szóló 244/1998.(XII. 31.) Korm. rendelet 3. melléklet d) pontja alapján ebenként 30.000 Ft.

Fontos, hogy az ebösszeírást követően az adat/állapotváltozást (elhalálozás, tartási helyváltozás, tulajdonosváltás, oltási könyv csere) a későbbiekben is szükséges bejelenteni.

Az ebösszeíró adatlap beszerezhető a Hivatalunk ügyfélszolgálatán és ide kattintva letölthető honlapunkról is.

Kérjük az ebösszeíró adatlapot az alábbi módok valamelyikén szíveskedjenek visszajuttatni hivatalunkhoz:

Levélben postai úton az alábbi levélcímre: 8060 Mór, Szent István tér 6.

A Móri Polgármesteri Hivatal 5. számú Központi Ügyfélszolgálatán személyesen leadható ügyfélfogadási időben

vagy elektronikus úton (scannelt formában) a morph@mor.hu e-mail címre.

Bővebb felvilágosításért lépjenek kapcsolatba a Móri Polgármesteri Hivatal Közigazgatási És Szociális Iroda munkatársaival ügyfélfogadási időben a 06-22-560-807, 06-22-560-816 telefonszámokon. Ebrendészeti hozzájárulás bevezetését önkormányzatunk nem tervezi.

A Móri Polgármesteri Hivatal 5. számú központi ügyfélfogadási ideje:

Hétfő:             08:00-tól – 12:00-ig és 13:00-tól – 16:00-ig

Szerda:            08:00-tól – 12:00-ig és 13:00-tól – 16:00-ig

Péntek:            08:00-tól – 13:00-ig

További hírek:

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

FIGYELEMFELHÍVÁS!

általános | 2025. 09. 11.

Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.

Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.

Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el:

https://mor.hu/sites/all/files/docs/3107/25174.pdf