TÁJÉKOZTATÓ A MEKH ÁLTAL ELŐÍRT, A FEJÉRVÍZ ZRt. SZOLGÁLTATÁSI TERÜLETÉN VÉGZETT 2018. ÉVI FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGVIZSGÁLATRÓL

  • létrehozva: 2018. 10. 18.
  • frissítve: 2018. 10. 18.
TÁJÉKOZTATÓ A MEKH ÁLTAL ELŐÍRT, A FEJÉRVÍZ ZRt. SZOLGÁLTATÁSI TERÜLETÉN VÉGZETT  2018. ÉVI FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGVIZSGÁLATRÓL

Tisztelt Felhasználónk!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2018. július 2-től határozatban írta elő a víziközmű-szolgáltatók részére a 2018. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) elvégzését, a felhasználók ügyfélszolgálati megkeresései kapcsán.

A FEF három, egymástól jól elkülöníthető módszerű, időpontú, és célú felmérésből áll.

Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel, melyet A Kutatópont Kft. társaságunk megbízásából végez, a felméréshez kijelölt településeken. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érinthetnek a szolgáltatás igénybevételével.

A kiegészítő felmérést a Hatóság által kijelölt kutatócég végzi, azon adatbázis alapján, mely az ügyfélszolgálati megkeresésük alkalmával ehhez hozzájárulásukat adó felhasználók adatait tartalmazza. Ez elsősorban a szolgáltató panaszkezelését, ügyfélszolgálati munkáját, a kezelt ügyek ügyintézését, az azzal való elégedettséget vizsgálja, a megkeresést követően kb. két hónappal, az ügyfelek által tapasztaltak felmérésére szolgáló, telefonos megkérdezés.

Az azonnali felmérést és annak adatgyűjtését társaságunk végzi, a felhasználók személyes és telefonos megkeresése alkalmával, az ügyintézés zárásaként.

1. Alapfelmérés

Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érintenek:

- ivóvíz minősége

- ivóvízellátás folyamatossága

- fogyasztásmérés

- tájékoztatás

- ügyfélszolgálat

- ár-érték arány

- számlázás

- környezetvédelem

A felmérést végzi:                                        A Fejérvíz ZRt. által megbízott kutatócég, a Kutatópont Kft.  

                                                                       A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt a Kutatópont Kft. által kiadott igazolvánnyal és megbízólevéllel igazolják magukat, az adatkezelési hozzájárulást a helyszínen szerzik be.

A felmérés kezdő időpontja:                       2018.09.03.

A felmérés záró időpontja:                          2018.12.31.

Érintett települések:                                     Alap, Alcsútdoboz, Baracska, Csabdi, Csákberény, Csősz, Dég, Enying, Etyek, Gánt, Káloz, Kisláng, Mány, Mór, Nagylók, Perkáta, Sárszentmihály, Szár, Székesfehérvár, Tordas.

2. Kiegészítő felmérés

A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, alapvetően telefonos megkérdezésen alapuló adatfelvétel, amely a felhasználói megkeresésekhez közeli időpontban valósul meg. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek az alapfelmérésben nem szerepelnek:

- panaszkezelés

- igénybevett ügyfélszolgálati csatorna (személyes, telefonos, online, e-mailes)

Adatgyűjtést végzi:                                      A Fejérvíz ZRt. kötelezettsége az ügyfélmegkeresések rögzítése; az adatkezelési hozzájárulások beszerzése, rögzítése; kéthavonta az összes telefonszám és e-mail cím átadása a Kutatópont Kft-nek, azokban az esetekben, ahol az ügyfél írásban hozzájárult a vizsgálatban való részvételhez.

A felmérést végzi:                                        Kutatópont Kft., telefonos megkeresés alapján

A felmérés kezdő időpontja:                       2018.07.02.

A felmérés záró időpontja:                          2018.12.31.

3. Azonnali felmérés

A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, folyamatos, esemény utáni adatfelvétel, amelyet a személyes, telefonos és internetes ügyfélkapcsolat befejező fázisaként, 1 db kérdés feltevésével kell megvalósítani. A kérdések az alábbi területekre vonatkoznak:

- telefonos menürendszer áttekinthetősége

- ügyfélhívó kezelése

- várakozási idő hossza

- ügyintézéssel való elégedettség

- ügyintéző szakértelme, kedvessége, szakmai kompetenciája, empátiája, stb.

- honlap sebessége, kezelhetősége, információtartalma

- ügyintézés eredményessége

A területekre vonatkozó kérdések váltakoztatása véletlenszerű, gördülő módon történik.

Egy kérdés megválaszolását követően, a véletlenszerűen kiválasztott következő új kérdés jelenik meg, és a következő felhasználó már az új kérdést válaszolja meg.

Adatgyűjtést végzi:                                      A Fejérvíz ZRt. ügyintézőjének az ügyintézés során minden olyan felhasználót meg kell kérdeznie, aki személyes vagy telefonos ügyfélkapcsolati formát választott.

A felmérést végzi:                                        Fejérvíz ZRt.

A felmérés kezdő időpontja:                       2018.07.02.

A felmérés záró időpontja:                          2018.12.31.

Kérjük, segítse munkánkat a felméréshez történő hozzájárulásával.

További hírek:

FELHÍVÁS - Gyermekrajz-kiállítás

általános | 2025. 08. 18.

FELHÍVÁS - Gyermekrajz-kiállítás

Kedves Pedagógusok! Kedves Szülők!

Alkotni szerető általános iskolai Tanulók!

Az október 2-5-ig megrendezésre kerülő Móri Bornapok Népzenei és Néptánc Fesztivál keretében már szervezzük a XXXII. Gyermek-és Ifjúsági Képzőművészeti Kiállítást a város általános iskolás tanulói számára.  Egyéni és csoportos alkotásokat várunk az alsó és felső tagozatos diákoktól.

RAJZOLJATOK, FESSETEK ÉS SZEPTEMBERBEN ADJÁTOK LE ALKOTÁSAITOKAT TANÁRAITOKNAK!

Tájékoztatás III. fokú hőségriasztás elrendeléséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy

a HungaroMet Magyar Meteorológiai Szolgáltató Nonprofit Zrt. előrejelzési adatait, valamint a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ szakmai ajánlását figyelembe véve Dr. Surján Orsolya országos tisztifőorvos asszony az ország egész területére vonatkozóan

 

2025. augusztus 14-én (csütörtök) 00.00 órától 2025. augusztus 17-én (vasárnap) 24.00 óráig

III. fokú hőségriasztást adott ki.

INGYENES PÁLYÁZATI TANÁCSADÁS MÓRON!

általános | 2025. 08. 07.

INGYENES PÁLYÁZATI TANÁCSADÁS MÓRON!

Tisztelt Lakosság!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Széchenyi Programiroda a mai napon megnyitotta móri kontaktpontját.

A Széchenyi Programiroda munkatársai sok éves pályázati tapasztalattal, ingyenes tanácsadással segítenek az uniós pályázatok adminisztrációjában.

A kontaktponton (8060 Mór, Szent István tér 6.) havi 1-2 alkalommal lesz jelen kijelölt tanácsadó, ezért kérjük, hogy előzetesen érdeklődjön és egyeztessen időpontot a +36 20 380 2622-es telefonszámon.