Kormányablak buszok segítik a még hatékonyabb és gyorsabb ügyintézést

létrehozva: 2018. 07. 30.
frissítve: 2018. 08. 01.

Az elmúlt években olyan közigazgatást építettünk, amely élvezi az emberek bizalmát, segíti a magyar állampolgárok és a vállalkozások boldogulását.  Célunk, hogy a magyar emberek számára az ügyintézés ideje, az arra fordított energia és anyagi terhei csökkenjenek, ezáltal javuljon életminőségük. Ezt szolgálta a kormányablakok kialakítása és ezt a célt szolgálja a kormányablak buszok üzembe helyezése is – mondta Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a hatodik Kormányablak Busz átadásán.

Tuzson Bence a vas megyei Jánosházán helyezte üzembe a hatodik kormányablak-feladatok ellátására kialakított Mobilizált Ügyfélszolgálatot (Kormányablak Buszt), amely a megye 216 településén teszi lehetővé az állampolgárok számára a kormányablak szolgáltatások igénybe vételét.

Az átadón az államtitkár a kormányablak buszokkal kapcsolatosan hangsúlyozta: ,,Végig kellett gondolni, hogy ez a jó minőségű szolgáltatás, hogyan tud mindenhova eljutni. Így született meg a döntés, hogy Magyarországon tíz Kormányablak Busz lesz.”

A mobilizált ügyfélszolgálati irodában az ügyfelek több mint 2500 féle ügykört kezdeményezhetnek, illetve kaphatnak tájékoztatást az eljárás menetéről. Többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, ügyfélkapu regisztrációra is van lehetőségük az ügyfeleknek Az állampolgárok rugalmasabban szervezhetik az ügyintézésüket, hiszen lakóhelyük valamint munkahelyük között, útközben is könnyen elérhetőek a kormányablak szolgáltatások. A buszban 1 db okmányos és 1 db kormányablak munkaállomás került kialakításra teljes informatikai hálózattal együtt. A kiépített rendszer magában foglal egy beépített fényképezőt, valamint nyomtatót és szkennert is. A teljes mobil ügyfélszolgálat klimatizált, továbbá szünetmentes tápegységről, aggregátorról üzemeltethető azokon a helyszíneken, ahol nincs villamos hálózati csatlakozási lehetőség. A Mobilizált Ügyfélszolgálat akadálymentesített, mozgássérült ügyfelek fogadására is alkalmas.

Magyarország Kormánya 2011. január 1-től kezdte meg az országos kormányablak-rendszer kiépítését, majd – mind számában, mind funkcióiban történő – folyamatos bővítését. A Mobilizált Ügyfélszolgálat létrehozásával lehetőség nyílik a helyben történő ügyintézésre a kormányablakkal nem rendelkező, illetve a közlekedési infrastruktúra szempontjából hátrányban lévő településeken élő állampolgárok számára is, ezzel az ügyfelek hatékony kiszolgálását akadályozó térbeli korlátok áthidalhatóvá válnak.

A Mobilizált Ügyfélszolgálat segítségével a kormányablakos ügyintézés közelebb kerül az állampolgárokhoz, elősegítve a célt, hogy magas színvonalon, hatékonyan és gyorsan intézhessék ügyeiket. Ezáltal a részben hazai, részben európai uniós források felhasználásával kialakított, közösségi térként is funkcionáló kormányablakok mellett kórházaknál, különböző céges és állami rendezvényeken, fesztiválokon a Mobilizált Ügyfélszolgálatokon (kormányablak buszokban) is intézhetik ügyeiket az állampolgárok.

 

További hírek:

Anyakönyvezés az igazgatási szünet alatt

Tisztelt Lakosság!

 

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a Móri Polgármesteri Hivatalban

2025. december 29. és 2025. december 31. között 

az ügyfélfogadás szünetel.

Móron történt haláleset bejelentésével, anyakönyvezésével kapcsolatosan az anyakonyv@mor.hu e-mail címen vagy a 06/30/531-0741 telefonszámon kérhető tájékoztatás.

 

Szíves megértésüket köszönjük!

                                                                                    Dr. Taba Nikoletta

                                                                                              jegyző

 

2025. 12. 23.

Pályázati felhívás - felnőtt háziorvosi körzet helyettesítési feladatainak ellátására

Mór Városi Önkormányzat pályázatot hirdet

területi ellátási kötelezettséggel működő felnőtt háziorvosi körzet

helyettesítési feladatainak ellátására 2026. július 1-jétől

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS - "Fejér Termék 2026" elismerés elnyerésére

A Fejér Vármegyei Önkormányzat "Fejér Termék" elnyerésére pályázatot hirdet. 

A pályázat beadási határideje: 2026. február 28.

A pályázattal kapcsolatos minden információ megtalálható az alábbi linken: 

https://fejer.hu/fejer-termek-palyazati-felhivas-2026 

Tájékoztatás ügyfélfogadásról

Tisztelt Lakosság!

 

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a Móri Polgármesteri Hivatalban

2025. december 13-án (szombaton) 

az ügyfélfogadás szünetel.

 

Szíves megértésüket köszönjük!


 

                                                                            Dr. Taba Nikoletta

                                                                                     jegyző

HIRDETMÉNY Mór város településterv módosítását megelőző telepítési tanulmányterv partnerségi és lakossági véleményezéséről

Mór Városi Önkormányzat a településtervek tartalmáról, elkészítésének és elfogadásának rendjéről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 419/2021. (VII. 15.) Kormány rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 19. §-nak megfelelően beruházó módosíttatani szeretné Mór város településszerkezeti tervét és Mór város helyi építési szabályzatáról szóló 10/2022. (IV. 1.) önkormányzati rendeletét.

Annak érdekében, hogy Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete mérlegelni tudja, hogy a tervezett módosítás tárgya milyen hatással lesz a környezetre, társadalomra a Foster Electric Hungary Kft.-vel elkészíttette a Mór 4906/85 hrsz-ú ingatlan és környezetének fejlesztését ismertető telepítési tanulmánytervet.

A Korm. rendelet 56/A. § (3) bekezdés alapján a telepítési tanulmányterv tervdokumentációját jelen hirdetménnyel közzé teszem a város honlapján az alábbi helyen: www.mor.hu, valamint az önkormányzat hirdetőtábláján. 

A tanulmánytervekbe betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő: Hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
                                 Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
                                 Péntek: 8:00-13:00

Észrevételeket és javaslatokat a közzétételtől számított 15 napon belül lehet megtenni, kizárólag elektronikus úton. 

A véleményeket a hivatalnak címezve papír alapon vagy a morph@mor.hu elektronikus levélcímre szíveskedjenek megküldeni.

 

Közzététel napja: 2025. december 9.

Vélemények beérkezésének határideje: 2025. december 24.

 

Együttműködésüket előre is köszönöm.

Mór, 2025. december 8.

 

Fenyves Péter

polgármester