Paktum Iroda
"A Helyi foglalkoztatási együttműködések Mór járásban" c. projekt Paktum Iroda feladatait Mór Városi Önkormányzat látja el.
Cím: 8060 Mór, Szent István tér 6.
Kapcsolattartó: Brichterné Kőhidi Csilla paktumkoordinátor
Elérhetőség: 06-22/560-842
Paktum Iroda feladatai:
A Paktum Iroda működtetése keretében ellátandó feladatok:
- munkaidő nyilvántartás kialakítása, munkanapló vezetése, szabadságolási ütemterv készítése, kiszállások, kiadások bizonylatolási rendjének kialakítása,
- rendszeres kapcsolattartás a projektgazda menedzsmentjével, beszámolók, értékelések, döntési javaslatok előkészítése;
- együttműködés a pályázat konzorciumi partnereivel;
- a projektmenedzsmenttel való együttműködés a projekt szakmai és pénzügyi végrehajtása tekintetében;
- közreműködés a projektben bekövetkező, Paktum Irodát érintő esetleges változások engedélyeztetésének előkészítésében; kockázatok jelzése és megelőzésük, illetve kezelésük segítése;
- igény esetén részvétel a projektmenedzsment egyeztetéseken;
- partnerség fejlesztése, nemzetközi hálózatokba kapcsolódás elősegítése, szervezése.
A foglalkoztatási partnerség létrehozásának és működtetésének feladatai keretében:
- foglalkoztatási paktum létrehozásának előkészítése a lehetséges partnerek bevonásával, a megalakulás megszervezése, az együttműködési forma és megállapodás deklarálása;
- a paktum működtetéséhez kapcsolódó együttműködési rendszer felállításának előkészítése, a működtetéshez kapcsolódó működési szabályzat egyeztetése, kialakítása; az Irányító Csoport éves munkatervének előkészítése, a paktumtagok felelősségi köreinek, feladatainak, munkamegosztásának, anyagi teherviselésének megszervezése, egyeztetése;
- szoros együttműködés a Fejér Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztályával;
- a foglalkoztatási partnerség működtetése:
- titkársági feladatok ellátása;
- paktumminősítési eljárás szervezése és végrehajtása;
- Fórum és Irányító Csoport ülések előkészítése, dokumentálása, a döntések végrehajtásának szervezése;
- a paktum népszerűsítése, belső és külső kommunikációs tevékenység szervezése;
- kapcsolattartás járási paktum működési területének önkormányzataival, gazdasági szereplőivel, a térségi munkahelyteremtő beruházások azonosítása, a munkaerőigények felmérése, térségi meglévő, kielégítetlen munkaerőigények feltérképezése;
- javaslat készítése a paktumszolgáltatásokra, a szükségletek feltárására,
- a foglalkoztatási stratégia és akcióterv végrehajtásának szervezése, a partneri feladatok, határidők, felelősségi körök és finanszírozási feltételek egyeztetése;
- közreműködés járási paktum honlap kialakításában, a híranyagok, információk írásában, megjelentésének szervezésében;
- belső és külső hírlevél rendszer kialakítása és közös dokumentumtár összeállítása a honlaphoz kapcsolódóan;
- működési tapasztalatok összegyűjtése és megosztása