Paktum Iroda

  • létrehozva: 2018. 03. 06.
  • frissítve: 2018. 03. 06.

"A Helyi foglalkoztatási együttműködések Mór járásban" c. projekt Paktum Iroda feladatait Mór Városi Önkormányzat látja el.

Cím: 8060 Mór, Szent István tér 6.
Kapcsolattartó: Brichterné Kőhidi Csilla paktumkoordinátor
Elérhetőség: 06-22/560-842

 

Paktum Iroda feladatai:

A Paktum Iroda működtetése keretében ellátandó feladatok:

  • munkaidő nyilvántartás kialakítása, munkanapló vezetése, szabadságolási ütemterv készítése, kiszállások, kiadások bizonylatolási rendjének kialakítása,
  • rendszeres kapcsolattartás a projektgazda menedzsmentjével, beszámolók, értékelések, döntési javaslatok előkészítése;
  • együttműködés a pályázat konzorciumi partnereivel;
  • a projektmenedzsmenttel való együttműködés a projekt szakmai és pénzügyi végrehajtása tekintetében;
  • közreműködés a projektben bekövetkező, Paktum Irodát érintő esetleges változások engedélyeztetésének előkészítésében; kockázatok jelzése és megelőzésük, illetve kezelésük segítése;
  • igény esetén részvétel a projektmenedzsment egyeztetéseken;
  • partnerség fejlesztése, nemzetközi hálózatokba kapcsolódás elősegítése, szervezése.

 

A foglalkoztatási partnerség létrehozásának és működtetésének feladatai keretében:

  • foglalkoztatási paktum létrehozásának előkészítése a lehetséges partnerek bevonásával, a megalakulás megszervezése, az együttműködési forma és megállapodás deklarálása;
  • a paktum működtetéséhez kapcsolódó együttműködési rendszer felállításának előkészítése, a működtetéshez kapcsolódó működési szabályzat egyeztetése, kialakítása; az Irányító Csoport éves munkatervének előkészítése, a paktumtagok felelősségi köreinek, feladatainak, munkamegosztásának, anyagi teherviselésének megszervezése, egyeztetése;
  • szoros együttműködés a Fejér Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztályával;
  • a foglalkoztatási partnerség működtetése:
    • titkársági feladatok ellátása;
    • paktumminősítési eljárás szervezése és végrehajtása;
    • Fórum és Irányító Csoport ülések előkészítése, dokumentálása, a döntések végrehajtásának szervezése;
    • a paktum népszerűsítése, belső és külső kommunikációs tevékenység szervezése;
    • kapcsolattartás járási paktum működési területének önkormányzataival, gazdasági szereplőivel, a térségi munkahelyteremtő beruházások azonosítása, a munkaerőigények felmérése, térségi meglévő, kielégítetlen munkaerőigények feltérképezése;
    • javaslat készítése a paktumszolgáltatásokra, a szükségletek feltárására,
    • a foglalkoztatási stratégia és akcióterv végrehajtásának szervezése, a partneri feladatok, határidők, felelősségi körök és finanszírozási feltételek egyeztetése;
    • közreműködés járási paktum honlap kialakításában, a híranyagok, információk írásában, megjelentésének szervezésében;
    • belső és külső hírlevél rendszer kialakítása és közös dokumentumtár összeállítása a honlaphoz kapcsolódóan;
    • működési tapasztalatok összegyűjtése és megosztása