Felhívás versenytárgyalásra

  • létrehozva: 2020. 07. 13.
  • frissítve: 2020. 07. 13.
Felhívás versenytárgyalásra

FELHÍVÁS VERSENYTÁRGYALÁSRA

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete nevében – 32/2015. (VIII.31.) Ök. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 5. § (1) bekezdésben kapott felhatalmazás alapján – az Önkormányzat tulajdonát képező alábbi ingatlan/ok (nem lakáscélú helyiségek) vonatkozásában MÓR-HOLDING Kft. pályázatot ír ki, és nyilvános versenytárgyalás keretében bérbe adja:

 

1./ Szent István tér 7. szám alatt lévő /üzlethelyiség/ ingatlan:

Épület:.                                         Terület m2                        induló (kikiáltási) ára

23/D/1. hrsz                                       20                                14.815,-Ft/m2/év + Áfa

 

2./ Szent István tér 7. szám alatt lévő /üzlethelyiség/ ingatlan:

Épület:.                                         Terület m2                        induló (kikiáltási) ára

23/D/1. hrsz                                       16                                14.815,-Ft/m2/év + Áfa

 

3./ Vénhegyi u. 1. szám alatt lévő /üzlethelyiség/ ingatlan:

Épület:.                                         Terület m2                        induló (kikiáltási) ára

607/1. hrsz                                         20                                12.276,-Ft/m2/év + Áfa

 

4./ Vénhegyi u. 1. szám alatt lévő /üzlethelyiség/ ingatlan:

Épület:.                                         Terület m2                        induló (kikiáltási) ára

607/1. hrsz                                         20                                12.276,-Ft/m2/év + Áfa

 

A pályázatot a jelentkezési és nyilatkozati lapot (innen letölthető) kitöltve, aláírva, valamint az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, vagy annak másolatát, kizárólag gazdálkodó szervezet esetén szükséges a 30 napnál nem régebbi cégkivonat valamint eredeti aláírási címpéldány) jelzés nélküli borítékban 2020. július 30. (csütörtök) 15.00 óráig a MÓR-HOLDING Kft. ügyfélszolgálati irodájában (Mór, Dózsa Gy. u. 22/A.) kell leadni. Az ajánlati biztosítékot – mely a nem lakáscélú helyiség két havi bérleti díja – 2020. július 30. (csütörtök) 15.00 óráig kell megfizetni a MÓR-HOLDING Kft. pénztárában (Mór, Dózsa Gy. u. 22/A.).

Az érvénytelen pályázatot benyújtó és a sikertelen pályázók részére a befizetett ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül.

A bérleti jog elnyerésére benyújtott pályázatokat a versenytárgyalás előtt - a borítékok bontását követően a - a bíráló bizottság ellenőrzi, több jelentkező esetén, a Rendelet 5.§ (7) bekezdés alapján versenytárgyalás lefolytatására kerül sor. A versenytárgyalás során a bérleti díj mértéke 300,-Ft/m2/év+Áfa összeggel emelkedik, és az a pályázó nyeri el a bérleti jogot (öt éves időtartamra), aki a legmagasabb bérleti díjra tesz ajánlatot.

A versenytárgyalás 2020. augusztus 3. (hétfő) 11.00 órakor a MÓR-HOLDING Kft. (Mór, Dózsa Gy. u. 22/A.) tárgyalójában kerül lebonyolításra.

A nyertes pályázóval a bérleményüzemeltető MÓR-HOLDING Kft. 2020. augusztus 3. – 2025. augusztus 2. napjáig határozott idejű bérleti szerződést köt.

Rendelet 9.§ (1) bekezdés alapján nyertes pályázó a bérleti szerződést legkésőbb a pályázati eljárást követő tizenötödik napig, azaz 2020. augusztus 18. napjáig meg kell kötnie, továbbá az ingatlant az üzemeltetőtől át kell venni, mely esetben a nyertes által befizetett ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül. Ellenkező esetben az eljárás eredménytelenné válik és a nyertes által befizetett ajánlati biztosíték a kiíró szervet illeti meg.

A Rendelet 12. § (1) bekezdés alapján bérleti szerződés megkötésekor két havi bérleti díjnak megfelelő összegű óvadékot kell megfizetni.

A pályázati felhívás dokumentumait a MÓR-HOLDING Kft. ügyfélszolgálati irodájában átvehető ügyfélfogadási napokon: Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00-11:00 és 13:00-16:00, Szerda 8:00-19:00. A pályázati felhívással kapcsolatos egyéb információt személyesen vagy ügyfélfogadási időben az alábbi telefonszámon lehet kérni: 20/239-1663 vagy 22/796-920.

Pályázaton az a magánszemély vagy gazdálkodó szervezet vehet részt, aki ajánlatát az előírt tartalommal és határidőben benyújtja, és igazolja a jelen felhívásban meghatározott kéthavi bérleti díjnak megfelelő ajánlati biztosíték megfizetését.

Vállalkozás esetén a pályázati felhívás dokumentumaihoz csatolni szükséges:

  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat másolatát
  • egyéni vállalkozói igazolást
  • aláírási címpéldányt 

A bérlemények megtekintése ügyfélfogadási napokon

Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00-11:00 és 13:00-16:00,

Szerda 8:00-19:00 között

 a 20/239-1663 vagy 22/796-920-as telefonszámon előzetes egyeztetést követően történik. 

További hírek:

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

FIGYELEMFELHÍVÁS!

általános | 2025. 09. 11.

Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.

Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.

Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el:

https://mor.hu/sites/all/files/docs/3107/25174.pdf