Álláshirdetés bölcsődevezetői állásra

  • létrehozva: 2019. 02. 27.
  • frissítve: 2019. 05. 06.
Álláshirdetés bölcsődevezetői állásra

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete
a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és 20/B. § alapján
pályázatot hirdet
Nefelejcs Bölcsőde
Bölcsődevezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozott időre, 2019.07.01.-2024.06.30.-ig szól.

A munkavégzés helye: Fejér megye, 8060 Mór, Cserhát utca 33.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: A családban nevelkedő 3 éven aluli gyermekek napközbeni ellátását, szakszerű gondozását és nevelését biztosító intézmény vezetése, irányítása.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

- Főiskola, 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. sz. melléklet I. Rész I. Alapellátások 2.B)  pontjában meghatározott felsőfokú végzettség és szakképzettség,

- Legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.

- Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt, vagy letelepedett.

- Büntetlen előélet, cselekvőképesség.

- A pályázónak igazolnia kell, hogy nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, továbbá nem áll a Kjt. 20. § (2) d) pontjában meghatározott büntetőeljárás hatálya alatt, valamint megfelel a Kjt. 20. § (2c)-(2e) pontjának

- A pályázónak igazolnia kell, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. §-ában meghatározott kizáró okok vele szemben nem állnak fenn.

- A magasabb vezetői beosztás ellátására szóló megbízást megelőzően, az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007.évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tétel.

- Magasabb vezetői megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazott munkakörbe kinevezhető.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- szakmai életrajz, szakmai gyakorlatról szóló hiteles igazolás,

- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

- nyilatkozat arról, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. § (1) bekezdés e) pontjában meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,

- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,

- végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,

- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program,

- nyilatkozat arról, hogy hozzájárul a pályázati anyag sokszorosításához,

- amennyiben pályázatának zárt ülésen történő tárgyalását kéri, erre irányuló írásbeli nyilatkozat,

- nyilatkozat arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételt vállalja,

- nyilatkozat a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet 3/A. § alapján arról, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt.

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban 2019. július 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 29.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Horváth Éva közigazgatási és szociális irodavezető nyújt, a 22/560-814 -es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

- Postai úton, a pályázatnak a Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete címére történő megküldésével (8060 Mór, Szent István tér 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/1984/2019., valamint a beosztás megnevezését: Bölcsődevezető.

- Elektronikus úton Fenyves Péter polgármester részére a fenyves@mor.hu e-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokat a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet 1/A. § (9) bekezdésében meghatározott személyekből álló eseti bizottság véleményezi. A pályázatokról Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete dönt. A képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot érvénytelenné vagy eredménytelenné nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. április 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.mor.hu - 2019. február 27.

További hírek:

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

FIGYELEMFELHÍVÁS!

általános | 2025. 09. 11.

Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.

Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.

Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el:

https://mor.hu/sites/all/files/docs/3107/25174.pdf