Felhívás - Pro Urbe Emlékérem

  • létrehozva: 2018. 04. 26.
  • frissítve: 2018. 04. 26.
Felhívás - Pro Urbe Emlékérem

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete attól a céltól vezérleve, hogy a helyi közösség szolgálatában kiemelkedő érdemeket szerzett személyeket és szervezeteket méltó elismerésben részesíthesse, valamint személyüket és cselekedeteiket megfelelőképpen értékelve állíthassa példaként az utókor elé Mór Város Díszpolgári Címet, valamint Pro Urbe Emlékérmet alapított.

Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a városi kitüntető címek és díjak alapításáról és adományozásuk rendjéről szóló 20/2015. (VI.3.) önkormányzati rendeletének I. fejezet értelmében a díjak kétévenként adományozhatók, páratlan évben „Mór Város Díszpolgára” kitüntető cím, páros években, így 2018. évben Pro Urbe Emlékérem kerülhet adományozásra.

Pro Urbe Emlékérem adományozható azoknak a személyeknek, társadalmi vagy gazdasági szervezeteknek, akik, vagy amelyek a város fejlesztésében, a társadalmi szociális, kulturális és gazdasági élet bármely ágazatában kiemelkedően hasznos munkát végeztek és ennek révén a város értékeit növelő, maradandó eredményeket értek el.

 Pro Urbe Emlékérem kétévente és legfeljebb két személynek vagy szervezetnek adományozható.

A Pro Urbe díj posztumusz jelleggel is adományozható, abban az esetben, ha az érintett személy a javaslattételi határidőt megelőző egy éven belül hunyt el. A posztumusz díjazás esetén a díj átvételére a legközelebbi hozzátartozó jogosult.

Kérjük és várjuk egyének, közösségek javaslatát a Pro Urbe díj adományozására.

A javaslatnak tartalmaznia kell a címre felterjesztett egyén nevét, adatait, valamint az általa végzett kimagasló tevékenység méltatását egy oldal terjedelemben.

Javaslatát legkésőbb: 2018. május 31-ig (postabélyegző legkésőbbi időpontja 2016. május 31. 2400 óra) a Móri Polgármesteri Hivatal Humánügyi Irodájára (Mór, Szent István tér 6.) szíveskedjen eljuttatni. A határidő lejárta után érkező javaslatokat nem áll módunkban figyelembe venni.

A beérkezett javaslatok alapján az elismerő címről a képviselő-testület tárgyév június havi ülésén dönt, az ünnepélyes átadásra a 2018. évi Móri Bornapok keretében kerül sor.

Az elismerő címek alapításától kitüntetésben részesült személyek és szervezetek jegyzéke Mór város www.mor.hu honlapján megtekinthető.

További információ a Polgármesteri Hivatal Humánügyi Irodáján kérhető.

(telefon: 06-30/819-9196)

További hírek:

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett M200 autóúthoz kapcsolódó, Fejér vármegye területét érintő földutak építése tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8209 j. út, valamint a 81 sz. főút és a 81117 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett 8216 j. út és a hozzá kapcsolódó 82101 j. út korrekciójának tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

A Fejér Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztályán az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (2040 Budaörs, Akron utca 2.) kérelme alapján a Komárom – Kisigmánd (M1 autópálya) – Kisbér – Székesfehérvár (M7 autópálya) – Sárbogárd (M8 gyorsforgalmi út) útvonal fejlesztése keretében megtervezett Mór északi összekötő út építése és a hozzá kapcsolódó 81 sz. főút korrekciója tárgyában előzetes vizsgálati eljárás indult.

Az eljárásban a kérelem és mellékletei elektronikus példányába betekintési lehetőség biztosított a Városfejlesztési és -üzemeltetési Irodán ügyfélfogadási időben.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő:   8:00-12:00 és 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-16:00
Péntek: 8:00-13:00

A környezetvédelmi hatósági eljárás megindításáról szóló közlemény a csatolmányban olvasható.

FIGYELEMFELHÍVÁS!

általános | 2025. 09. 11.

Felhívjuk az adózóink szíves figyelmét, hogy hivatalunk 2025. szeptember elején papír alapon és elektronikus úton – tárhelyükre – megküldte a fizetési értesítőket, egyben adószámla-egyenlegeket, mely a 2025. szeptember 15-ig fizetendő helyi adókat, adóelőlegeket tartalmazza.

Amennyiben lakcímére papír alapú értesítő és csekk nem érkezett, annak oka az, hogy Ön magánszemélyként elektronikus ügyintézésre váltott, illetve egyéni vállalkozó.

Az elektronikus úton megküldött értesítőkkel kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken, illetve a csatolmányban érhető el:

https://mor.hu/sites/all/files/docs/3107/25174.pdf